Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Newsit.gr: Ταξίδι πίσω στο χρόνο!

Ναι! Τα καμάρια μου το έκαναν το θαύμα τους και πάλι (φέτος θα τους χορτάσετε τους λεβέντες!) και μας πήγαν πίσω 30 χρόνια!

Ο Messenger, το μη επανδρωμένο διαστημόπλοιο της NASA που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Ερμή εδώ και 6 χρόνια, έφυγε από την Γη το 2005 ρε ζώα κι όχι το 1975! Ούτε μια ημερομηνία πλέον δεν μπορείτε να γράψετε σωστά; ΕΛΕΟΣ!

Άλλη μια είδηση που βγαίνει πρόχειρα και τσάτρα-πάτρα αρκεί να βγει! Από τους πλέον ερασιτέχνες της ενημέρωσης! Ευαγγελάτο, κλείστο γιατί κάθε μέρα γίνεσαι ρεζίλι! Ή βάλε επαγγελματίες ή κλείστο! Αρκετά με τους αγράμματους!

Δείτε το screenshot για του λόγου το αληθές. Κι αν νομίζετε ότι έχω κάνει μοντάζ, ορίστε και το link να γελάσετε μόνοι σας!

ΥΣ: Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Ευαγγελάτο ή με το συγκεκριμένο site αλλά με προκαλούν. Κάτι σαν την Μενεγάκη: κάνει την ηλίθια ενώ καταβάθος δεν είναι και τόσο!
ΥΣ2: Ορίστε με κόλλησαν και μένα και έκανα λάθος τα χρόνια! :) Αλλά εγώ τουλάχιστον το διόρθωσα! :)

Έπεται συνέχεια...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ:

Όπως έγραψε και ο φίλος μας στα σχόλια:
DeadlyAlive είπε...
Το λάθος έγκειται στο "του" και όχι στην ημερομηνία... Στις εικόνες βλέπουμε την πιο κοντινή "επαφή" _μας_ με τον πλανήτη από το 1975. (Αν ενδιαφέρεται κάποιος: http://el.wikipedia.org/wiki/Μάρινερ_10)
Ακόμα και έτσι, το λάθος υπάρχει γιατί μου έδωσε την εντύπωση ότι η φωτό είναι πρόσφατη! Το ξαναλέω: δεν έχω προσωπικά με κανέναν ούτε γνωρίζω κανέναν! Απλά έχω βαρεθεί να βλέπω τόσες μαλακίες μαζεμένες! Κι αυτές δεν αφορούν μόνο τα sites!

2 σχόλια:

  1. Το λάθος έγκειται στο "του" και όχι στην ημερομηνία... Στις εικόνες βλέπουμε την πιο κοντινή "επαφή" _μας_ με τον πλανήτη από το 1975.

    (Αν ενδιαφέρεται κάποιος: http://el.wikipedia.org/wiki/Μάρινερ_10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για την επισήμανση! Θα το διορθώσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή